Renault Trafic izoterma - zimny dostawca
Renault Trafic L2H1 w zabudowie chłodniczej wykonanej przez firmę Szubert
04.08.2022

Renault Trafic izoterma - zimny dostawca

Renault Trafic, trzyosobowy furgon z zabudową typu chłodnia doskonale sprawdza się w wielu działalnościach gospodarczych, służąc jako samochód do transportu cateringu, produktów farmaceutycznych czy dostawców artykułów masarskich.

 

Dostępna na rynku trzecia generacja Renault Trafic ma charakterystyczną dla marki, solidną i dynamiczną stylistykę nadwozia, które jednocześnie zostało powiększone, aby zapewnić wyższy komfort i funkcjonalność auta.

NowoczesnaFlota
Renault Trafic 170 dCi L2H1 w zabudowie izoterma


Kabina Trafica, stanowiąca prawdziwe „biuro na kółkach”, jest wyposażona w liczne elementy ułatwiające pracę w samochodzie, takie jak uchwyty na telefon i tablet, miejsce na laptop czy rozkładany stolik do pisania formatu A4. Renault Trafic dysponuje największą objętością schowków w kabinie, dostępną na rynku w tej klasie pojazdów. Użytkowy Trafic oferuje też możliwość komfortowego ustawienia pozycji kierowcy, zbliżonej do osobowego vana.

NowoczesnaFlota
Renault Trafic 170 dCi L2H1 w zabudowie izoterma


W teście redakcyjnym sprawdzaliśmy walory wersji L2H1 w zabudowie chłodniczej wykonanej przez firmę Szubert. Pod maską najmocniejszy wysokoprężny motor o mocy 170 KM z manualną skrzynią biegów.

NowoczesnaFlota
Renault Trafic 170 dCi L2H1 w zabudowie izoterma


Trafic izoterma przy masie 2220 kg i 380 Nm momentu obrotowego zaskakuje przyśpieszeniem i pozwala na dynamiczną jazdę. Pojazd łączy wysokie osiągi z oszczędnym zużyciem paliwa – w wersji 170 dCi pojazd spalał średnio 8,1 l/100 km (bez ładunku). Auto daje możliwość przewożenia towaru o objętości 4,71 m3 oraz maksymalnie 830 kg. Dostęp do przedziału ładunkowego jest możliwy za pomocą dwuskrzydłowych drzwi z tyłu pojazdu oraz przesuwnych drzwi z prawej strony auta.

Wnętrze przedziału towarowego zabudowanego na chłodnię wykonane zostało z laminatu na wysoki połysk, ściany grodziowe pokryte blachą ryflowaną. Ostatecznie, materiał użyty do zabudowy otrzymał aprobatę PZH. Podłoga antypoślizgowa została wykończona dwuwarstwową wylewką żywiczną.

NowoczesnaFlota
Renault Trafic 170 dCi L2H1 w zabudowie izoterma


Wskazaną temperaturę wewnątrz chłodni ( od +2 do +6 stopni C ) pozwala utrzymać agregat firmy Zanotti SFZ 007. Sterownik agregatu, w praktyczny sposób dla kierowcy, zamontowany został w widocznym miejscu kokpitu.

NowoczesnaFlota
Renault Trafic 170 dCi L2H1 w zabudowie izoterma


Kierowca Trafica w wersji izoterma ma do dyspozycji światła do jazdy dziennej LED, radioodbiornik z telefonicznym zestawem głośno mówiącym Bluetooth oraz gniazdami USB. Cena Trafica w wersji z najmocniejszym motorem 170 dCi L2H1 startuje z poziomu od 118 700 zł netto.

NowoczesnaFlota