Citroen C3 w rodzinie milionerów
W Polsce około 60% sprzedawanych C3, to bogato wyposażone wersje Shine
15.05.2021

Citroen C3 w rodzinie milionerów

Trzecia generacja modelu C3 przekroczyła liczbę miliona egzemplarzy sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2016 roku.


Odważna stylistyka auta, którą dodatkowo wzmacniają liczne możliwości personalizacji wnętrza, to główne atuty Citroena C3. W sumie od 2002 roku gdy uruchomiono produkcje modelu na rynek trafiło ponad 4,5 miliona egzemplarzy C3. O sukcesie handlowym świadczy również uplasowanie się wśród trzech liderów sprzedaży w tym segmencie w 2020 roku na czołowych rynkach: we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Belgii, Portugalii, Danii, Słowacji czy Polski.

C3 wyróżnia się nowoczesnym i wyrazistym designem, a także wykorzystaniem wielu rozwiązań technicznych np. multimedialny system ConnectedCAM Citroen czyli pokładowa kamera HD, która umożliwia udostępnianie zdjęć i filmów z trasy przejazdu. Ponadto, opcjonalne wyposażenie obejmuje m.in. nawigację on-line Citroen Connect Navi, tempomat, system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu, system kontroli martwego pola SAM, tablet dotykowy z Mirror Screen, asystenta ruszania pod górę.

W 2020 roku samochód zyskał nowe atuty dzięki zastosowaniu foteli Advanced Comfort. Pojawił się też nowy przód o zdecydowanym charakterze, jak również rozszerzono możliwości personalizacji. Dysponując blisko 97 kombinacjami wyglądu zewnętrznego, klient może ukształtować swój C3 według upodobań i stworzyć model, który nie będzie podobny do 999 999 innych. C3 to również popularny model marki Citroën w Polsce. W 2020 r. sprzedano 2 622 sztuk tego modelu. W Polsce około 60% sprzedawanych wersji to bogato wyposażona wersja Shine. (ww)