Polskie serwisy Mitsubishi najlepsze w Europie
15.02.2024

Polskie serwisy Mitsubishi najlepsze w Europie

Ponad 90% z 7500 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalne noty - wynika z badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku. Rezultaty badań w naszym kraju o kilkanaście procent przewyższają te zanotowane w Europie.

 


W ubiegłym roku średni wynik w Polsce dwóch najistotniejszych wskaźników odzwierciedlających zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja to 95 punktów NPS (Net Promotor Score). Określają one odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. To oznacza, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Bardzo wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce widać także przy porównaniu tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, które badają zadowolenie klientów identyczną metodą. W tym zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji pokazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale okazało się, że te rezultaty wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors jest z kolei podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2023. Ocena satysfakcji i rekomendacji w roku 2023 to 91 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Tu także wysokie standardy w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z rezultatami uzyskanymi w innych krajach Europy – także w tym obszarze nasz kraj plasuje się powyżej europejskiej średniej. (ms)