Wizytę w serwisie umówisz przez Internet lub w aplikacji MyT
Usługa nie wymaga zakładania specjalnego konta
14.06.2023

Wizytę w serwisie umówisz przez Internet lub w aplikacji MyT

Toyota uruchomiła szybki i łatwy sposób na umówienie przeglądu samochodu lub inną usługę serwisową w autoryzowanej stacji. Użytkownicy aut japońskiej marki mogą dokonać rezerwacji usługi Toyota Online Service Booking w Internecie lub przy pomocy aplikacji MyT.



Toyota Online Service Booking to kolejna innowacyjna usługa, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki. Skraca czas rezerwacji wizyty w serwisie oraz pozwala umówić termin z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.

Usługa nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna auto i zasugeruje zakres prac. Klient może też np. rozszerzyć zakres przeglądu do wariantu Relax, a także wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

Korzystając z Toyota Online Service Booking, klient pozna od razu szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów Toyoty szybko można wybierać najdogodniejszą datę i godzinę wizyty. Rezerwację należy potwierdzić, klikając w link dostarczony wraz SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Toyota Online Service Booking wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie.

- Chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z Autoryzowanych Serwisów Toyoty. Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty – wyjaśnia Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe.

Toyota Online Service Booking to kolejne innowacyjne narzędzie dla klientów autoryzowanych serwisów marki. Od 2022 roku działa Toyota Video Service Advisor, dzięki któremu klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca. (ww)