Iveco wprowadza pakiet szybkiej obsługi serwisowej
Iveco TOPCARE jest opcjonalną usługą będącą rozszerzeniem kontraktów serwisowo-naprawczych
08.09.2022

Iveco wprowadza pakiet szybkiej obsługi serwisowej

Iveco wprowadza pierwszy w branży pakiet szybkiej obsługi serwisowej i pomocy dla kierowców: Iveco TOPCARE. To usługa assistance klasy premium, oparta na łączności Iveco ON, skierowana do klientów potrzebujących wsparcia w razie nieprzewidzianych awarii. Obejmuje ona jak najszybsze przywrócenie sprawności pojazdu oraz opiekę nad kierowcą, gdyby naprawa miała się przedłużyć.



Rozległa sieć Iveco, licząca ponad 1800 punktów serwisowych w całej Europie, obsługuje klientów w trybie 24/7. Kierowca nigdy nie ma daleko do specjalistów, którzy zrobią wszystko, by pojazd mógł jak najszybciej wrócić na trasę. W każdej sytuacji Iveco stara się jak najszybciej przywrócić sprawność pojazdu.

Gdy awaria zmusza kierowcę do udania się do warsztatu na nieplanowaną naprawę, centrum techniczne Iveco Control Room, które nieustannie monitoruje skomunikowane pojazdy, otrzymuje natychmiastowy alert, a zadanie usunięcia usterki w danym samochodzie jest traktowane jako sprawa priorytetowa.

Automatycznie inicjowana jest procedura pilnej dostawy części zamiennych, a wykwalifikowani diagności starają się zminimalizować czas przestoju. Kierowca jest także na bieżąco informowany o postępie naprawy.

Jeżeli naprawa przedłuża się ponad zakładany czas, a kierowca jest daleko od domu, Iveco TOPCARE zapewnia mu obsługę kwaterunkową — czyli organizuje m. in. posiłki, zakwaterowanie, transfery i parking, aby użytkownik pojazdu mógł w komforcie oczekiwać na jego zwrot. Kierowca może nawet liczyć na opiekę zdrowotną w kwestiach niewymagających pilnej pomocy lekarskiej.
Iveco TOPCARE jest opcjonalną usługą będącą rozszerzeniem kontraktów serwisowo-naprawczych, dostępną dla pojazdów gamy ciężkiej WAY posiadających uruchomione usługi łączności Iveco ON. (ms)