Goodyear eJob dla kontroli flot
Inteligentna aplikacja współpracuje z Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS), jednym z wiodących systemów zarządzania oponami na rynku. Fot. Goodyear
08.12.2020

Goodyear eJob dla kontroli flot

Goodyear wprowadza na rynek zaawansowaną wersję zautomatyzowanego narzędzia do kontroli floty – eJob. Inteligentna aplikacja częściowo automatyzuje i usprawnia proces inspekcji floty pojazdów ciężarowych i autobusów, od rejestracji przez konserwację, pomoc drogową, bieżnikowanie, po gwarancję dla dostawców usług.

Aplikacja eJob oferuje pełną przejrzystość wszystkich przeprowadzanych przeglądów konserwacyjnych i flotowych, widoczną w ciągu kilku sekund od złożenia zlecenia, z każdego miejsca w Europie.

Zaawansowana platforma zapewnia flotom i dilerom ogumienia, zarządzającym flotą pełny przegląd wszystkich pojazdów, ich lokalizacji, realizowanej polityki dotyczącej opon oraz uzgodnionych warunków, jak również gwarancji.

Regularne inspekcje floty to klucz do efektywnego zarządzania: zwiększają czas sprawności i zapobiegają potencjalnym problemom i kosztom związanym z oponami. Mogą jednak okazać się czasochłonne dla firmy, która stale działa pod presją czasu.
- Sprawdzenie floty pięćdziesięciu pojazdów może zająć do dwudziestu godzin. Najnowsza wersja eJob wprowadza proces kontroli floty na wyższy poziom, zapewniając pełną automatyzację, począwszy od rejestracji opon, zapisywania głębokości pozostałego bieżnika i ciśnienia w oponach, a skończywszy na planowaniu kolejnych kroków w procesie konserwacji i zarządzania oponami – wyjaśnił Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu Goodyear Commercial.

eJob
Obecna aktualizacja Goodyear eJob jest w pełni zgodna z najnowszym trendem w branży, w której samochody ciężarowe i części są coraz lepiej ze sobą skomunikowane. Kluczowe znaczenie w tym względzie ma szybkie i zautomatyzowane gromadzenie danych.

Szybkość i pełna przejrzystość

Aplikację można zainstalować na tablecie z systemem Android (wersja 7 i wyższa). Umożliwia ona technikom rejestrowanie i przesyłanie danych o oponach, a także wysyłanie zdjęć do klienta końcowego z dowolnego miejsca w Europie. Wszystkie dane są natychmiast przekazywane operatorom pojazdów ciężarowych za pośrednictwem systemu Goodyear FleetOnlineSolutions dla zapewnienia pełnej przejrzystości w zarządzaniu oponami. Klient flotowy może wirtualnie zobaczyć stan opony, poznać powód wymiany i listę prac wykonanych przez partnera serwisowego.(ww)
Poprzez łatwe skanowanie kodów kreskowych technik pozyskuje wszystkie kluczowe dane dotyczące opon bezpośrednio z bazy danych produktów, w tym nazwę opony, kod produktu, typ i rozmiar, oryginalną głębokość bieżnika, a także uzgodnioną z klientem politykę konserwacji. Nowe funkcje eJob obejmują również zarządzanie przechowywanym ogumieniem klientów, a także ukończone i zsynchronizowane zadania.

Aplikacja eJob jest dostępna dla usługodawców w wielu językach i stanowi integralną część programu Goodyear Total Mobility – w pełni konfigurowalnej, kompleksowej oferty służącej lokalnym i długodystansowym flotom transportowym.(ww)