Ford Service Pro – minimalizuje straty, zapewnia ciągłość
Serwis zrobi wszystko, aby naprawa trwała jak najkrócej
02.07.2021

Ford Service Pro – minimalizuje straty, zapewnia ciągłość

Samochody dostawcze i użytkowe zarabiają dla firmy tylko wtedy, gdy są w pełni sprawne. Przestoje spowodowane usterkami, uszkodzeniami i innymi przypadkami losowymi zawsze generują straty. Aby je zminimalizować i zapewnić firmom ciągłość korzystania z samochodu w takich wypadkach, powstał specjalny program Ford Service Pro.


To połączenie pełnego pakietu produktów oraz usług. Program ten ma jeden cel - zminimalizować okresy przestoju i zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdów. Standardy programu zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych oraz serwis „od ręki” w nagłych przypadkach. Dodatkowo program oferuje elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatów oraz zastępcze pojazdy dostawcze - wszystko po to, aby każda firma mogła pracować bez przeszkód nawet w przypadku losowych zdarzeń.

Minimalny czas obsługi

Największą wartością zarówno dla Forda, jak i jego klientów jest minimalny czas obsługi, dzięki czemu ewentualne wyłączenie auta z floty pojazdów trwa zdecydowanie krócej, niż w przypadku standardowych usług serwisowych. Sama naprawa pojazdu unieruchomionego powinna trwać nie dłużej niż dobę. Jeśli jednak serwis, który zajmuje się konkretnym pojazdem, nie posiada odpowiedniej do naprawy części, klient ma do dyspozycji samochód zastępczy. Naprawa uszkodzonego pojazdu kontynuowana jest niezwłocznie po otrzymaniu części. Jeśli klient planuje oddać auto do serwisu na naprawy bieżące lub serwis, standardowa wizyta jest umawiana w terminie do trzech dni od zgłoszenia. Oczywiście kiedy pojazd jest naprawiany, można skorzystać z samochodu zastępczego.

Ford pro
Przedłużone godziny otwarcia wielu serwisów zapewniają większą elastyczność i możliwość pracy zgodnie z indywidualnym harmonogramem użytkowników

Maksimum korzyści, minimum strat

Program Ford Service Pro został stworzony z myślą o minimalizowaniu strat użytkowników pojazdów dostawczych i użytkowych marki Ford, powstałych na skutek awarii lub uszkodzeń. Bez znaczenia, czy klientem jest posiadacz floty kilkudziesięciu pojazdów w dużej firmie, czy przedsiębiorca posiadający tylko jedno auto dostarczające towar do sklepu. Serwis zrobi wszystko, aby naprawa trwała jak najkrócej. Co więcej, rezerwując usługę Express Service, klient ma gwarancję, że oszczędzi maksimum czasu. W jaki sposób? Otóż dzięki jednoczesnej pracy dwóch techników czynności serwisowe czy przegląd wykonywany jest w możliwie najkrótszym czasie – nawet jednej godziny. Oznacza to szybszy powrót pojazdu do pracy. Istnieje również możliwość odbioru samochodu i jego zwrotu z dowolnego miejsca, wskazanego przez klienta. (ms)