Trzy pytania do Macieja Zwiewki, dyrektora Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services Polska
Maciej Zwiewka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w VW FS
29.05.2024

Trzy pytania do Macieja Zwiewki, dyrektora Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services Polska

Rusza 12. edycja szkolenia Ekspert Flotowy pod hasłem "Nowe wyzwania, nowe rozwiązania". Organizator konferencji Volkswagen Financial Services Polska zapowiada dwie tury szkoleń: 4 czerwca i 10 września. Jak radzić sobie z nowymi wyzwaniami, takimi jak rosnące koszty paliwa, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ochrony środowiska, a także z cyfryzacją i automatyzacją procesów zarządzania flotą odpowiada Maciej Zwiewka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services Polska.

 

 

Redakcja: Administratorzy flot samochodowych stają przed coraz bardziej poważnymi wyzwaniami, aby usprawnić proces zarządzania flotą. Volkswagen Financial Services Polska już po raz 12. organizuje szkolenie Ekspert Flotowy.
Czym wyróżnia się tegoroczna edycja Eksperta Flotowego?

Maciej Zwiewka: Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego wyróżnia się przede wszystkim wprowadzeniem nowych tematów związanych z cyfryzacją i automatyzacją procesów zarządzania flotą. Skupiamy się również na najnowszych trendach w zakresie ekologicznych rozwiązań i zrównoważonego rozwoju, co jest kluczowe w kontekście rosnącego znaczenia elektromobilności. Nasze szkolenia są bardziej interaktywne, z większym naciskiem na praktyczne rozwiązania
i case studies, które pozwalają menedżerom flot na lepsze zrozumienie i wdrożenie innowacyjnych strategii w swoich firmach.

W Polsce zarejestrowano łącznie blisko 65 000 samochodów osobowych i użytkowych całkowicie elektrycznych (BEV). W jakim stopniu temat elektryfikacji i wykorzystania napędów alternatywnych będzie obecny w programie szkolenia?

Temat elektryfikacji i napędów alternatywnych jest ważnym punktem tegorocznego programu. Uczestnicy szkoleń będą mogli dowiedzieć się o najnowszych technologiach, korzyściach oraz wyzwaniach związanych z wdrażaniem flot elektrycznych. Regularnie prezentujemy również case studies firm, które już z sukcesem – przynajmniej częściowo – zrealizowały proces elektryfikacji swoich flot, co pozwoli menedżerom na lepsze przygotowanie się do podobnych działań w swoich przedsiębiorstwach.

Do firmowych parków samochodów włączane są modele z nowych, popularnych segmentów.
VW FS ma dostęp do pełnej gamy modelowej Grupy Volkswagen. Co menedżerom flot uczestniczącym
w szkoleniu zamierza przedstawić marka CUPRA, która jest wiodącym partnerem wydarzenia?


Marka CUPRA odkrywa przed menadżerami flotowymi swój flotowy potencjał. Uczestnicy będą mogli zapoznać
się z unikalnymi cechami tych pojazdów, które są idealne dla firm szukających dynamicznych i stylowych samochodów, jednocześnie dbających o środowisko. Ponadto, przedstawiciele CUPRY zaprezentują korzyści wynikające ze współpracy
z marką, takie jak dedykowane rozwiązania finansowe i serwisowe.

Dziękujemy za rozmowę.

__________________________________


Maciej Zwiewka,
absolwent Uniwersytetu Gdańskiego i HEC Paris, z branżą motoryzacyjną związany od 2004 roku. Doświadczenie zdobywał w Audi, DnB Nord Leasing i Volkswagen Bank Polska S.A. W VW Bank Polska odpowiadał także za rozwój programu finansowania samochodów używanych i leasingu pracowniczego
dla spółek Grupy VW w Polsce. Od 2012 roku jako Brand Manager w Volkswagen Leasing rozwijał produkty finansowe dedykowane klientom flotowym i tworzył strategie sprzedaży. Współautor VW FS Fleet Managenment Academy. Od 2018 roku zarządza sprzedażą flotową w Volkswagen Financial Services Poland, ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży i uczestniczy w strategicznych projektach VW Leasing i Volkswagen Group w Polsce.