Cyprian Osowski nowym dyrektorem marketingu Continental Opony Polska
Cyprian Osowski, dyrektor marketingu Continental Opony Polska
21.03.2024

Cyprian Osowski nowym dyrektorem marketingu Continental Opony Polska

Z początkiem marca 2024 r. Cyprian Osowski objął stanowisko dyrektora marketingu Continental Opony Polska.

 

Cyprian Osowski od początku kariery zawodowej związany jest z branżą motoryzacyjną, a doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Motors Poland czy Accenture. Do zespołu Continental dołączył w 2014 r., od tego czasu pełniąc różne funkcje w obszarze sprzedaży i marketingu. Od 2021 r. kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż do klientów segmentu B2C on-line oraz OEM Aftersales. Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie.

Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem będzie budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Będzie również nadzorować wszystkie działania marketingowe, zapewniając ich spójność i skuteczność na różnych platformach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii oraz na Ukrainie i Białorusi. W ramach nowej funkcji obejmie nadzór nad działami Marketing communications, Public relations, Pricing and Business intelligence oraz Technical customer service. Cyprian Osowski zastąpił Piotra Snakowskiego, który od stycznia tego roku łączył obowiązki dyrektora marketingu oraz dyrektora logistyki.(ww)