Škoda KAROQ również w wersji sportowej
Pod maską Škody KAROQ znajduje się jeden z pięciu nowoczesnych, oszczędnych silników generacji Evo
04.12.2021

Škoda KAROQ również w wersji sportowej

Škoda zaprezentowała kolejną wersję modelu KAROQ. Zdaniem producenta dokonano wielu znaczących ulepszeń. Czeski SUV został wyposażony w nowe technologie i zmieniono jego wygląd.



Dzięki nowemu przodowi i szerszej, sześciokątnej osłonie chłodnicy, Škoda KAROQ ma teraz bardziej solidny wygląd. Reflektory, węższe niż u poprzednika, mają nowy układ i są po raz pierwszy dostępne również w wersji LED Matrix. Zmieniono również wiele innych elementów: w szczególności zderzaki, ale także tylny spojler w górnej części piątych drzwi. Został on wydłużony, co poprawia sylwetkę samochodu i jego aerodynamikę.

Skoda Karoq

Przyjazna dla środowiska

Pod maską Škody KAROQ znajduje się jeden z pięciu nowoczesnych, oszczędnych silników generacji Evo: turbodoładowane jednostki benzynowe TSI o pojemności 1,0, 1,5 i 2,0 litra (o mocy odpowiednio 81, 110 i 140 kW). ) lub dwie wersje dwulitrowego turbodiesla 2.0 TDI (85 i 110 kW). Klienci mogą ponownie wybierać spośród gamy manualnych skrzyń biegów i dwusprzęgłowej automatycznej DSG, dostępnej również z napędem na wszystkie koła (4×4 i DSG w standardzie w 2.0 TSI).

Skoda Karoq

We wnętrzu wykorzystano bardziej przyjazne dla środowiska materiały. Jedną z głównych innowacji jest nowa tkanina ECO, która wykorzystuje materiały częściowo pochodzące z recyklingu i nadające się do recyklingu . Pokrycie siedzenia jest wykonane z przetworzonych butelek PET. Zachowana została przestronność poprzednika, w tym bagażnik o pojemności do 521 litrów.

Bezpieczna i wygodna

Nowa Škoda KAROQ posiada wiele funkcji bezpieczeństwa i asystentów jazdy. Samochód może być wyposażony w najnowocześniejszy pakiet Travel Assist, który znacznie zwiększa wygodę podczas długich podróży. Wszystkie zaawansowane technologie, w tym miejski system hamowania awaryjnego, tempomat , asystent pasa ruchu i inne rozwiązania mają na celu zminimalizowanie prawdopodobieństwa potencjalnych kolizji. W razie wypadku pasażerów ochroni dziewięć poduszek powietrznych i system hamulcowy „multikolizja”, który po wypadku unieruchamia auto i uniemożliwia dalsze niekontrolowane poruszanie się.

Skoda Karoq

Dostępna jest również proaktywna ochrona pasażerów. Jeśli radar znajdujący się z przodu samochodu wykryje zagrożenie zderzeniem lub gwałtowne hamowanie, system automatycznie zamknie otwarte okna lub panoramiczny dach, włączy światła awaryjne i napręży przednie pasy bezpieczeństwa.

Skoda Karoq

Kierowcę wspomaga innowacyjny system pokładowy. Samochód jest teraz wyposażony w wirtualny kokpit mini z ośmiocalowym wyświetlaczem w standardzie; Opcjonalnie dostępny jest kokpit o przekątnej 10,25 cala z szerszym zakresem funkcji. Istnieją również trzy różne poziomy informacyjno-rozrywkowe z wyświetlaczami o przekątnej od 8 do 9,2 cala. Nie zabrakło też funkcji łączności, zwłaszcza na wyższych poziomach informacyjno-rozrywkowych, czy cyfrowego asystenta Laura, który rozumie łącznie piętnaście języków. Auto w standardzie ma wirtualny kokpit, z podstawowym ośmiocalowym wyświetlaczem lub opcjonalnym wirtualnym kokpitem 10,25” z szerszym zakresem funkcji.

Skoda Karoq

Sportowa gama

Sportowa wersja tego auta KAROQ SPORTLINE posiada wiele charakterystycznych cech, w tym sportowe felgi aluminiowe o średnicy do 20 cali i liczne malowane na czarno detale, takie jak osłona chłodnicy, listwy okienne, podłużne relingi dachowe i obudowy lusterek zewnętrznych. Wyłącznie w modelu SPORTLINE dostępna jest topowa jednostka napędowa 2.0 TSI o mocy 140 kW, która zawsze jest połączona z automatyczną skrzynią biegów DSG i napędem na wszystkie koła. (ms)