SERES 3: chiński „elektryk” na polskim rynku
Na nasz rynek auta te wprowadziła spółka Busnex, autoryzowany przedstawiciel firm SERES i Yutong w krajach bałtyckich i w Polsce
24.05.2022

SERES 3: chiński „elektryk” na polskim rynku

Na polskim rynku pojawił się elektryczny chiński crossover miejski SERES 3. To przestronny i praktyczny, 5-osobowy samochód o długości 4,385 m, zaprojektowany – jak zapewnia producent - z dużą dbałością o szczegóły i z wysokiej jakości wykończeniem.



Nowy, w pełni elektryczny crossover SERES 3 dostępny już na polskim rynku zaskakuje poziomem oferowanego wyposażenia. Fotele, jak również deska rozdzielcza, kierownica i inne elementy zostały pokryte skórzanym materiałem. Do tego system kamer 360°, elektryczne, podgrzewane fotele i panoramiczny dach.

SERES 3 wykorzystuje bezkobaltowe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4), które są jednymi z najnowszych, najbezpieczniejszych rodzajów akumulatorów. W aucie dostępne są trzy tryby jazdy – Normal, Sport i Eco – wykorzystujący maksymalnie moc rekuperacji.

SERES 3


SERES 3 ma akumulator o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Maksymalna prędkość wynosi 155 km/godz., a jego zasięg wynosi do 329 km. Dostępne jest szybkie ładowanie (max 60 kW): 20-80% baterii w 30 minut. Normalny czas ładowania wynosi 8 godzin (max 6.6 kW). SERES 3 to więc miejski crossover, idealnie sprawdzający się do jazdy po mieście, komfortowego pokonywania krótkich odcinków, jak i wycieczek poza miasto.

SERES 3


Gwarancja na auto: 5 lat lub 150 000 km, na baterię: 8 lat lub 120 000 km. Gwarancja obejmuje także spadek efektywności baterii. Spadek ponad 30% w trakcie gwarancji oznacza wymianę baterii.

SERES 3



Jak nas poinformował Andrzej Gołębiowski, PR & Marketing Manager firmy Busnex Poland, od początku obecności Seresa 3 w Polsce sprzedano już 66 egzemplarzy tego auta . Do końca roku planowana jest sprzedaż 300 egzemplarzy.

SERES 3

O firmie

SERES należy do grupy Dongfeng Sokon Automobile znanej na całym świecie jako DFSK.
Posiada trzy bazy produkcyjne w Chinach, Indonezji i USA, z siedmioma fabrykami pojazdów i silników. Od 2005 roku DFSK rozpoczął eksport, a do tej pory sprzedał łącznie 350 000 pojazdów do ponad 70 krajów. Technologia samochodu SERES narodziła się w Dolinie Krzemowej w USA i ma źródło u współzałożyciela Tesli, który po odejściu od pierwotnego projektu skupił się na budowie nowej marki. Następnie SERES został kupiony przez DSFK.

Na nasz rynek auta te wprowadziła spółka Busnex, autoryzowany przedstawiciel firm SERES i Yutong w krajach bałtyckich i w Polsce. (ms)