Bezemisyjny Jeep na bezdroża i do miasta
Wrangler 4xe plug-in hybrid jest wyposażony w dwa silniki elektryczne i pakiet akumulatorów wysokonapięciowych
05.07.2021

Bezemisyjny Jeep na bezdroża i do miasta


Wszystkie modele marki Jeep wzbudzają wiele pozytywnych emocji. Doskonałe właściwości jezdne, zwłaszcza off-roadowe sprawiają, że konkurencja może ich Jeepowi pozazdrościć. W salonach pojawiła się wersja hybryda plug-in Jeep Wrangler 4xe oraz Jeep Compass również z napędem hybrydowym plug-in. Oba modele dostępne są z napędem 4x4. Wykorzystana technologia 4xe oferuje zerową emisję zanieczyszczeń oraz duży zasięg w trybie elektrycznym i łatwość ładowania.

Wrangler 4xe plug-in hybrid jest wyposażony w dwa silniki elektryczne i pakiet akumulatorów wysokonapięciowych. Do tego zaawansowany, czterocylindrowy silnik 2.0 z turbodoładowaniem i sprawdzoną ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów TorqueFlite. Natychmiastowa dostępność momentu obrotowego i ulepszone osiągi zapewnione przez połączenie turbodoładowanego silnika benzynowego i elektrycznego układu napędowego sprawiają, że auto ma jeszcze lepsze możliwości off-roadowe. Ponadto, technologia 4xe przenosi nowego Wranglera plug-in hybrid na wyższy poziom, oferując napęd na cztery koła w trybie czysto elektrycznym, zapewniającym wzorcowe osiągi w terenie przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa.

Jeep
Wrangler 4xe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy i dostarcza 380 KM maksymalnej łącznej mocy


Wszystko to przy zachowaniu najlepszych właściwości terenowych podkreślonych emblematem „Trail Rated” Wranglera, które, w zależności od wyposażenia, obejmują dwa zaawansowane systemy napędu 4x4 typu full time aktywowane na żądanie Selec-Trac lub Rock Trac, elektroniczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok oraz elektroniczne rozłączany przedni stabilizator. To nie tylko ekologiczny i wydajny samochód 4x4 (zużycie paliwa wynosi około 3,5 litra/100 km w trybie hybrydowym a emisja CO2 jest niższa o prawie 70% w porównaniu z wersją benzynową zgodnie z cyklem WLTP), technologia 4xe gwarantuje bowiem także wyjątkowo przyjemne wrażenia z jazdy. Warto dodać, że Wrangler 4xe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy i dostarcza 380 KM maksymalnej łącznej mocy oraz 637 Nm momentu obrotowego.

Jeep
Wrangler 4xe wspomagany systemem napędu 4x4 typu full time radzi sobie w każdych warunkach


Zaawansowany hybrydowy układ napędowy plug-in zapewnia zasięg do 50 km, dzięki czemu model jest idealny do codziennego użytkowania w mieście. Czas ładowania akumulatora wynosi niecałe 3 godziny, korzystając z opcji planowania. a dzięki funkcji Max Regen, można zwiększyć naładowanie akumulatora podczas hamowania rekuperacyjnego (funkcja wolnego biegu).
Nowy hybrydowy Wrangler jest dostępny w trzech poziomach wyposażenia: Sahara 4xe, Rubicon 4xe i ekskluzywna seria specjalna „80th Anniversary 4xe”, z dwoma systemami napędu 4x4 i specjalnymi 17 i 18-calowymi felgami aluminiowymi.

Jeep
Funkcjonalny i sprawdzony system multimedialny


Jeep Wrangler Unlimited 4xe w podstawowym poziomie wyposażenia Sahara 4xe kosztuje od 303 500 zł. Ekskluzywny, jubileuszowy model "80th Anniversary 4xe" to wydatek rzędu 316 tys. zł zaś model Rubicon wyceniony został na 310 400 zł.