Renaut Trucks z napędem w 100% elektrycznym
Renault Trucks oferuje specjalistom z branży transportowej szeroką gamę usług i pojazdów (od 2,8 do 120 t) dostosowanych do celów dystrybucji lokalnej i regionalnej, budownictwa i działań długodystansowych
03.12.2020

Renaut Trucks z napędem w 100% elektrycznym

Renault Trucks rozwija gamę pojazdów elektrycznych, aby pomóc swoim klientom przyspieszyć przejście na alternatywne źródła energii. Dostępny jest szerszy wybór akumulatorów do pojazdów elektrycznych MHDV.


Pojazdy Renault Trucks Z.E. z napędem w 100% elektrycznym są bezgłośne i pozwalają zachować wysoką jakość powietrza w mieście. Umożliwiają dostęp do obszarów miejskich, nawet tych, na których obowiązują surowe ograniczenia w ruchu.
Aby pomóc firmom transportowym przejść na w pełni elektryczne pojazdy Renault Trucks, można je konfigurować w zależności od potrzeb biznesu w zakresie od 3,1 do 26 ton DMC i zasięgu do 400 km.

Renault Trucks D i D Wide Z.E. zostały wyposażone w akumulatory 66 kWh

Akumulatory to jedne z najdroższych części w pojeździe z napędem elektrycznym. Zamiast systematycznie zwiększać maksymalny zasięg operacyjny, Renault Trucks woli oferować swoim klientom zakres, którego faktycznie potrzebują. To rozwiązanie jest dostosowane do rzeczywistych wymagań klientów, utrzymując poziom ładowności i zapewniając zachowanie konkurencyjności firmy.

Wcześniej ograniczone do 50 kWh, Renault Trucks D i D Wide Z.E. można teraz wyposażyć w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 66 kWh, które zapewniają większą elastyczność działania. Klienci mogą
wybierać spośród pięciu różnych konfiguracji, maksymalnie nawet sześciu akumulatorów o pojemności 66 kWh dla Renault Trucks D Z.E., co przekłada się na zasięg do 400 km.

Renault Trucks Master Z.E. teraz dostępny w wersji o DMC 3,5 tony

Renault Trucks rozszerza ofertę na pojazdy dostawcze Renault Master Z.E. Teraz można zamówić pojazd o DMC 3,5t (poprzednio DMC 3,1t). Pomimo dodatkowej ładowności 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. nadal oferuje rzeczywisty zasięg pracy wynoszący 120 km. Pojazd można w pełni naładować w ciągu zaledwie sześciu godzin.

Elektryczny, dostawczy Renault Trucks Master Z.E., jest teraz dostępny również w wersji podwozia z kabiną, które może zostać dostosowane do wielu branż: zabudowy typu „wywrotka” lub kontener o dużej pojemności z windą na zwisie.

Gama obejmuje teraz trzy modele (furgon, platforma z kabiną i podwozie z kabiną) dostępne w trzech różnych długościach (L1, L2, L3), dwóch wysokościach (H1, H2, dwie wersje DMC: 3,1 tony (furgon lub platforma kabina) lub 3,5 tony (wszystkie wersje).

Gama Renault Trucks Z.E. specyfikacja techniczna:

Renault Trucks Master Z.E.
- Dopuszczalna masa całkowita 3.1t do 3.5t
- Silnik elektryczny o mocy 57 kW
- Moment maksymalny: 225 Nm
- Prędkość maksymalna: 100 km/h
- Pojemność baterii: 33 kWh (akumulatory litowo – jonowe)
- Zasięg pojazdu wg cyklu NEDC: 200 km
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 120 km
- Ładowanie 7 kW Prąd przemienny (AC)

Renault Trucks D Z.E.

- Dopuszczalna masa całkowita: 16t (podniesiona rejestracyjnie do 16.7t).
- Dostępne rozstawy osi: 4,400 mm oraz 5,300 mm
- Silnik elektryczny o mocy szczytowej 185 kW (moc ciągła 130 kW)
- Moment maksymalny: 425 Nm.
- Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 16 kNm
- 2-biegowa skrzynia przełożeń
- Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 do 400 kWh
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 400 km
- Ładowanie 20 kW prąd przemienny (AC) I 150 kW prąd stały (DC)

Renault Trucks D Wide Z.E.

- Dopuszczalna masa całkowita: 26 t (podniesiona rejestracyjnie do 27 t)
- Dostępny rozstaw osi: 3,900 mm
- Dwa silniki elektryczne o mocy szczytowej 370 kW (moc ciągła 260 kW)
- Maksymalny moment obrotowy: 850 Nm
- Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 28 kNm.
- 2-biegowa skrzynia przełożeń
- Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 kWh do 265 kWh
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 180 km
- Ładowanie 20 kW prąd zmienny (AC) and 150 kW prąd stały (DC). (Oprac. ww)