Po udanym debiucie...

Wprowadzenie nowego tytułu na nieżle już rozwinięty rynek mediów motoryzacyjnych nie jest sprawą łatwą, o czym przekonaliśmy się nie tylko my. Jednak w przypadku portalu Internetowego „Nowoczesna Flota”, do którego wkrótce dołączy magazyn o tym tytule, możemy już – po dwóch miesiącach działalności – mówić o udanym debiucie. Systematycznie wzrasta liczba naszych Czytelników, na ogół pozytywnie oceniających zamieszczane publikacje, jak chociażby unikatową historię flot w Polsce czy inne informacje, artykuły i prezentacje.

To dopiero początek. Nadal rozwijać będziemy nasz portal zwracając głównie uwagę na innowacyjność zarówno w całej branży motoryzacyjnej jak i w tej jej istotnej części, jaką jest zarządzanie flotą. Zgodnie z naszymi założeniami, „Nowoczesna Flota” jest prawdziwym kompendium profesjonalnej wiedzy niezbędnej w procesie zarządzania taborem samochodowym. Tu staramy się być zawsze o krok do przodu.

Jak zdążyliśmy się już przekonać, „Nowoczesna Flota” dociera do szeroko pojętej kadry menedżerskiej odpowiedzialnej w firmie za nabywanie, użytkowanie i zarządzanie flotami samochodowymi oraz producentów, importerów i dostawców produktów i usług na rynku motoryzacyjnym. Zainteresowaniem cieszą się m.in. poruszane w naszych publikacjach kwestie finansowania i ubezpieczenia floty, innowacyjne rozwiązania w zakresie ekomobilności i nowych technologii. Oczywiscie na bieżąco prezentujemy i testujemy najnowsze modele samochodów ze szczególnym uwzględnieniem tych, które najlepiej spełniają wysokie wymagania stawiane współczesnym flotom. Uzyskaną w ten sposób wiedzę wykorzystujemy w publikacjach tak, by nie tylko informowały one o danym wydarzeniu, ale i pomagały szefom flot w ich trudnej pracy.

Nasz zespół redakcyjny swoim profesjonalizmem i rzetelnością stara się przekazywać najbardziej „gorące” informacje z dziedziny motoryzacji, aktualne i dobrze opracowane branżowe materiały prasowe oraz – czego niestety niewiele w tych trudnych czasach – rozmaite ciekawostki i opisy branżowych wydarzeń.

Z przekazem informacyjnym docieramy nie tylko do dużych międzynarodowych korporacji, importerów oraz reprezentantów firm motoryzacyjnych i okołoflotowych, ale również do „szeregowych” miłośników motoryzacji, którzy znajdują u nas interesujące informacje i publikacje. Czytają nas zresztą nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami.
Może jeszcze nieco zbyt wcześnie na jakąś kompleksową ocenę naszej pracy – ostatecznie zresztą dokonają jej nasi Czytelnicy. Dotychczasowe doświadczenia wskazują już jednak na to, że obraliśmy dobry kierunek i w nim nadal będziemy podążać.