W kontakcie ze społecznością IVECO
Asystent głosowy może także sterować różnymi funkcjami w kabinie, co pozwoli kierowcy skupić się na jeździe, a to wpłynie korzystnie na bezpieczeństwo na drodze
03.12.2020

W kontakcie ze społecznością IVECO

IVECO wprowadza dla samochodów ciężarowych pionierski system głosowego asystenta kierowcy oparty o technologię Amazon Web Services (AWS

Nowatorskie przedsięwzięcie IVECO stworzone w oparciu o usługę Amazon Web Services (AWS) i wyznaczające nowe standardy innowacyjnego wsparcia kierowców zapewnia obsługę głosową realizowaną dzięki rozwiązaniu Alexa firmy Amazon

Dzięki nowemu i innowacyjnemu asystentowi sterowanemu głosem, kierowcy pojazdów IVECO będą mogli głosowo zarządzać planowaniem trasy, sprawdzić stan techniczny i wymagane przeglądy pojazdu oraz uzyskać wskazówki dotyczące jazdy. Asystent głosowy może także sterować różnymi funkcjami w kabinie, co pozwoli kierowcy skupić się na jeździe, a to wpłynie korzystnie na bezpieczeństwo na drodze. Ponadto za jego pomocą kierowcy będą mogli łatwiej pozostać w kontakcie ze społecznością kierowców IVECO.


- Usługa asystenta głosowego IVECO będzie podstawą strategii firmy w nadchodzących latach, polegającej na zdefiniowaniu na nowo sposobu w jaki kierowcy wykonują swoje zadania – interaktywnie i przy wyższym poziomie zarówno bezpieczeństwa jak i komfortu - Fabrizio Conicella, kierownik działu Digital w IVECO.

Nowa usługa głosowa została opracowana przez zespół IVECO Digital przy wsparciu AWS Professional Services i powstała zgodnie z metodologią Amazon Working Backward promowaną w programie innowacji cyfrowych AWS. Wykorzystuje ona oferowane przez usługę AWS technologie samouczących się maszyn, obsługi głosowej, bezpieczeństwa i pracy bezserwerowej. (JW)