ŠKODA przedstawia nowe logo
Po wielu latach ŠKODA zmienia swoje logo. Nowy projekt podkreśla nazwę, jednocześnie mocno wykorzystując dwa nowe zielone kolory komunikacyjne. Logo pojawi się nie tylko z tyłu samochodów ŠKODA, jak to miało miejsce w ostatnich latach, ale także z przodu.
Marka ŠKODA nie odnotowała większej zmiany w swojej tożsamości w ciągu ostatnich 30 lat. Oprócz nowego języka designu czeski producent samochodów planuje również unowocześnienie designu marki. Częścią tej modernizacji jest również nowe logo ŠKODY.
- Dzięki nowej identyfikacji wizualnej przenosimy wygląd całej marki na wyższy poziom. Nasza nowa tożsamość korporacyjna podkreśla nasz nowoczesny i charakterystyczny design oraz wyraźnie pokazuje nasze podejście, które jest przede wszystkim cyfrowe - komentuje Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Wiecznie zielona tożsamość
Oprócz nowej szaty graficznej branding przeszedł inne zmiany. Firma będzie teraz używać nazwy ŠKODA i tradycyjnej uskrzydlonej strzałki w pierścieniu bardziej oddzielnie, a nazwa stanie się głównym narzędziem komunikacji. To typograficzne logo pojawi się nie tylko z tyłu samochodów ŠKODA, jak to miało miejsce w ostatnich latach, ale także z przodu.
Klienci i fani czeskiej marki stopniowo zaczną spotykać się z nowym logo. Najpierw pojawi się w materiałach komunikacyjnych. Od 2024 roku logo zacznie pojawiać się również na nowych modelach. Logo i inne elementy marki będą również stopniowo pojawiać się w samochodowych systemach informacyjno-rozrywkowych oraz u dilerów. (ww)