ŠKODA przedstawia nowe logo
Klienci i fani czeskiej marki stopniowo zaczną spotykać się z nowym logo
31.08.2022

ŠKODA przedstawia nowe logo

Po wielu latach ŠKODA zmienia swoje logo. Nowy projekt podkreśla nazwę, jednocześnie mocno wykorzystując dwa nowe zielone kolory komunikacyjne. Logo pojawi się nie tylko z tyłu samochodów ŠKODA, jak to miało miejsce w ostatnich latach, ale także z przodu.


Marka ŠKODA nie odnotowała większej zmiany w swojej tożsamości w ciągu ostatnich 30 lat. Oprócz nowego języka designu czeski producent samochodów planuje również unowocześnienie designu marki. Częścią tej modernizacji jest również nowe logo ŠKODY.

Skoda


- Dzięki nowej identyfikacji wizualnej przenosimy wygląd całej marki na wyższy poziom. Nasza nowa tożsamość korporacyjna podkreśla nasz nowoczesny i charakterystyczny design oraz wyraźnie pokazuje nasze podejście, które jest przede wszystkim cyfrowe - komentuje Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Wiecznie zielona tożsamość

Oprócz nowej szaty graficznej branding przeszedł inne zmiany. Firma będzie teraz używać nazwy ŠKODA i tradycyjnej uskrzydlonej strzałki w pierścieniu bardziej oddzielnie, a nazwa stanie się głównym narzędziem komunikacji. To typograficzne logo pojawi się nie tylko z tyłu samochodów ŠKODA, jak to miało miejsce w ostatnich latach, ale także z przodu.

Skoda


Klienci i fani czeskiej marki stopniowo zaczną spotykać się z nowym logo. Najpierw pojawi się w materiałach komunikacyjnych. Od 2024 roku logo zacznie pojawiać się również na nowych modelach. Logo i inne elementy marki będą również stopniowo pojawiać się w samochodowych systemach informacyjno-rozrywkowych oraz u dilerów. (ww)