Renault najchętniej kupowanym autem dostawczym
Renault Master znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu samochodów dostawczych do 3,5 t
09.01.2021

Renault najchętniej kupowanym autem dostawczym

Renault zostało liderem rynku samochodów dostawczych w Polsce z wynikiem 8922 samochodów sprzedanych w 2020 roku. Według danych IBRM Samar trzeci rok z rzędu (2018, 2019, 2020) Renault Master okazało się samochodem dostawczym numer 1 na polskim rynku.


Według analiz PZPM przygotowanych na podstawie wstępnych danych CEP w ubiegłym roku zarejestrowano 59 649 nowych samochodów dostawczych do 3,5 t, co jest wynikiem o 14,6% niższym niż w 2019 roku.
Renault Master znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu samochodów dostawczych do 3,5 t, z wynikiem 7452 rejestracji w okresie styczeń – grudzień 2020 roku, co daje udział modelu w rynku na poziomie 12,5%. W samym grudniu zarejestrowano 1114 sztuk tego modelu. To już trzeci rok z rzędu, kiedy Renault Master zostaje samochodem dostawczym numer 1 na rynku (2018, 2019, 2020).

Renault Master
Dla wymagających klientów biznesowych w 2015 roku stworzona została dedykowana ekspercka marka Renault Pro+


Marka Renault Pro+

Grupa Renault wraz z Autoryzowanymi Partnerami od ponad 120 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania profesjonalistom użytkującym samochody dostawcze. Dla wymagających klientów biznesowych w 2015 roku stworzona została dedykowana ekspercka marka Renault Pro+. Koncept Renault Pro+ opiera się na trzech obszarach:
1. Produkty: samochody dostawcze są wyjściowym i najbardziej oczywistym mocnym punktem. Produkty Renault Pro+ wyróżniają się od konkurencji poprzez innowacyjne rozwiązania, ułatwianie codziennego życia, a przede wszystkim ofertę produktową skrojoną do potrzeb każdego klienta.
2. Usługi: pełen zakres usług skierowanych do profesjonalnego klienta – użytkownika samochodu dostawczego. Pozwalają one przeprowadzić klienta od nabycia auta przez cały okres użytkowania samochodu aż do zakupu nowego pojazdu.
3. Sieć: sieć centrów obsługi firm Renault Pro+ pełniących rolę ekspertów marki Renault Pro+, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i serwisowanie pojazdów.
Renault ma ambicję być marką, która w oczach klientów w sposób kluczowy przyczynia się do rozwoju i sukcesu ich biznesu. Sieć ekspertów marki Renault Pro+ w Polsce składa się z 25 punktów wyspecjalizowanych w sprzedaży i serwisowaniu samochodów dostawczych i modyfikowanych.