auto1
Opel z nowym logotypem
Nowy logotyp symbolizuje innowacyjność, jako atut marki Opel

Opel z nowym logotypem

Opel ma nową oprawę wizualną. Logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego sygnalizują innowacyjność, jako atut marki Opel.


Firma przedstawia kolejne elementy swojej nowej estetyki „Nowy Opel”: nowe logo, nową czcionkę i nowy kolor. W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce. Dzięki nowoczesnemu wyglądowi doskonale pasują do dzisiejszych i przyszłych standardów.
- Naszą firmę cechuje pewność i młodzieńczy zapał. W nowej erze Opel czerpie inspirację z progresywnej, swobodniejszej, ale wciąż powściągliwej nowoczesnej niemieckiej kultury, proponując odważne, czyste i współczesne koncepcje. Jest to wyraz nowej tożsamości marki, w pełni odpowiadający charakterowi naszej nowej, fascynującej oferty produktów - mówi
Xavier Duchemin, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej w firmie Opel.
Nowe wzornictwo Opla wpisuje się zatem w precyzyjną, odważną i czystą niemiecką filozofię stylistyczną marki. W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” również jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta. Występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej.
Wszystkie wersje harmonizują ze sobą i zapewniają spójność komunikatu. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność - nowe paliwo na nowe czasy. Kolor elektryzuje i zapada w pamięć, tworząc łatwo rozpoznawalną tożsamość.
Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją VELOCITY McCANN, a czcionkę „Opel Next” zaprojektowała agencja Monotype.