Nissan wprowadza nowe logo w sieci dilerów na terenie Europy
Nowe logo Nissana docelowo pojawi się we wszystkich salonach marki w Europie
13.01.2021

Nissan wprowadza nowe logo w sieci dilerów na terenie Europy

Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki. Nowoczesny, dwumiarowy logotyp symbolizuje ewolucję Nissana, który staje się innowacyjną marką motoryzacji przyszłości.

Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya. Nowe logo doskonale prezentuje się na innowacyjnym SUV-ie, który jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki. Doskonale odzwierciedla jej zobowiązania wobec klientów, pracowników i społeczności.

Nissan
Nissan Ariya

Salony sprzedaży są kluczowym elementem modelu biznesowego marki Nissan. Podczas trwającej pandemii Nissan nieustannie współpracuje ze swoją siecią, aby w dalszym ciągu zapewniać klientom wyjątkowe doświadczenia w kontakcie z marką.

- Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich - podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel.

Dopracowane w szczegółach nowe logo, obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów, jest ważnym elementem doświadczeń zakupowych klienta.

Nissan, we współpracy ze swoją siecią sprzedaży, dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że wystrój punktów sprzedaży odzwierciedla jego nieustanne zaangażowanie w rozwój innowacji oraz przyjęte podejście, które stawia klienta na pierwszym miejscu.

- COVID-19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dilerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców - podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe.

- Rozwój cyfryzacji umożliwił klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z marką Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal są miejscem, gdzie prowadzimy bezpośrednie interakcje i możemy samemu zapoznać się z dostępnymi produktami, technologiami i usługami. Zgodnie z naszą strategią sprzedażową dilerzy są w dalszym ciągu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejście między interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doświadczeń zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować się z klientami za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji - dodaje Jordi Vila.

Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci Nissana na optymalizację inwestycji, również dzięki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjału biznesowego. (Oprac. ww)