Największe CUPRA Studio w Polsce
CUPRA Studio to designerski concept store hiszpańskiej marki
26.05.2023

Największe CUPRA Studio w Polsce

Hiszpański producent otwiera swoje 12. CUPRA Studio w Polsce, które zlokalizowane jest we wrocławskim salonie samochodowym Motorpol. Jest to największy showroom marki na terenie kraju. CUPRA ponownie wprowadza swój autorski concept store w województwie dolnośląskim, w którym cieszy się dużą popularnością. Dzięki kolejnej lokalizacji marka ma możliwość dotarcia do nowych nabywców oraz inspirować ich klimatem Barcelony.


CUPRA Studio to sieć designerskich concept store, w których klienci mogą przede wszystkim porozmawiać o motoryzacji z zaangażowanymi Cupra Masterami, obejrzeć modele hiszpańskiej marki oraz je nabyć. CUPRA priorytetowo traktuje spotkania z klientami, dlatego na gości nowego Studio czeka drużyna CUPRA Masterów, którzy są prawdziwymi pasjonatami motoryzacji.
Eksperci służą pomocą w procesie wyboru i personalizacji samochodów, a także udzielają odpowiedzi na wszelkie pytania klientów.



Przestrzeń CUPRA Studio stworzona jest z myślą o miłośnikach marki, dlatego całość zaprojektowana została w sposób, który oddaje jej nietuzinkowy charakter. To także miejsce
w którym mogą odbywać się wydarzenia branżowe oraz kulturalne.

Powierzchnia obiektu wynosi prawie 900 mkw i jest to największe studio marki
na terenie Polski
. Showroom znajduje się na alei Karkonoskiej 81 we Wrocławiu i dostępny
jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-15:00.

Wrocławskie studio to największy showroom marki w Polsce oraz druga lokalizacja na terenie województwa dolnośląskiego (Foto: CUPRA/ materiały prasowe)


CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Martorell, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie.

W 2022 roku marka CUPRA kontynuowała wzrost sprzedaży, uzyskując poziom niemal 152 900 sprzedanych modeli na całym świecie. Wynik ten okazał się ogromnym sukcesem, ponieważ marka osiągnęła tym samym 93% wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego (80 000 sprzedanych aut). (ww)