Bosch Service - 100 lat doświadczenia w świecie i 30 lat praktyki w Polsce
Bosch Service obchodzi w tym roku 100 lat od uruchomienia w 1921 roku pierwszego warsztatu montażowo-naprawczego spółki Robert Bosch AG w Hamburgu. Przez lata wraz ze wzrostem liczby użytkowników samochodów, rósł również popyt na specjalistyczną wiedzę i usługi serwisowe. Obecnie Bosch Service, to największa na świecie sieć niezależnych warsztatów, która oferuje kierowcom szeroki zakres najnowocześniejszych usług, wyposażenia warsztatowego, części zamiennych i obsługi samochodów niezależnie od marki. W Polsce firma wykonuje od 30 lat kompleksowe usługi serwisowe w sieci warsztatów Bosch Service.
Firma Bosch słynie z innowacyjności w wielu branżach. Kierowcom w Polsce najczęściej kojarzy się z siecią serwisów samochodowych Bosch Service do której należy ponad 400 warsztatów.
- Zarządzanie współczesnym serwisem to zarządzanie poprzez system informatyczny i wskaźniki serwisowe pozwalające na monitorowanie wydajności pracy serwisów, rentowności poszczególnych usług, grup klientów, pojazdów – mówi Robert Dzierżanowski, kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych Bosch.
- Dostęp do wiedzy, w tym wytycznych do optymalizacji procesów warsztatowych, a także ścisła współpraca pomiędzy firmą Bosch, a warsztatem przekłada się na poprawę kondycji finansowej serwisu – dodaje Dzierżanowski.
100 lat współpracy na rynku globalnym
Jako członkowie globalnej sieci Bosch Service, warsztaty otrzymują wsparcie w postaci dostępu do najnowocześniejszego sprzętu do diagnostyki, efektywnej logistyki części zamiennych i działań marketingowych. Dzięki usługom informacyjnym i konsultingowym, a także najnowocześniejszej technice diagnostycznej Bosch, serwisy obsługują kompleksowo auta wszystkich marek. Połączenie szerokiego asortymentu oryginalnych części Bosch z wiedzą zdobytą w czasie renomowanych szkoleń w Centrum Szkoleniowym Bosch, pozwala oferować klientom usługi najwyższej jakości.
Bosch Service to obecnie największa na świecie sieć niezależnych warsztatów, zrzeszająca blisko 15 000 serwisów w 150 krajach. Dzięki 4202 zgłoszeniom patentowym w 2019 roku, Bosch jest jednym z głównych motorów innowacji w dziedzinie mobilności, co przynosi korzyści warsztatom sieci Bosch Service i ich klientom.
- Coraz więcej samochodów wyposażona jest w nowoczesne układy napędowe, zaawansowane systemy bezpieczeństwa, czy systemy informacyjno-rozrywkowe - mówi Paweł Hańczewski, dyrektor handlowy działu części samochodowych i wyposażenia warsztatowego Bosch.
Warsztaty Bosch Service regularnie zajmują czołowe pozycje w ankietach satysfakcji klientów i niezależnych testach, uzyskując w ocenach klientów średnią 4,4 gwiazdek na 5 możliwych.